Berlin

Michel Dessler's short term assignment in Berlin :) Avagy nagyvárosi survivor Piros módra.

Friss topikok

Linkblog

2010.12.06. 10:26 pirosch

dec 4-5 hétvége

Kicsit meglep, hogy a hótól teljesen le van bénulva a város. Az S-Bahnok késnek, vagy kimaradnak (a rádióban hallottam, hogy Stress-Bahnnak hívják őket :) és a járdákat senki nem takarítja. Elég fárasztó a hóban csúszkálni egyfolytában, pláne mondjuk magassarkú csizmában... Azt hittem ezek a fritzek pedánsak mint az állat, de mikor leesett a hó még az utakat sem tudták normálisan letakarítani, a járdákon meg a mai napig csak a kitaposott ösvények vannak.
7 végén megint kipipáltam a kis checklistemről egypár dolgot: jártam a Hackesche Höfe nevű helyen, ahol egymásba nyíló udvarokban fucsa boltok találhatók, a Charlottenburg kastélynál, ahol ráadásul egy újabb Weinachtsmarktba botlottam, meg az east Side Gallerynél, ahol a falat hosszabban meghagyták és mindenféle festményszerű grafitikkel dekorálták. Lusta voltam fotózni, csak a blackberrymmel csináltam pár képet.
Ja, és voltam moziban a Sony Centerben, no nem az imaxben, csak a Harry Potteren. Hát, a jegy 10 euro volt, a popcorn (kis popcorn+kis kola) 8 Eur (!), es emellé meg szar is volt a film... meg esetleg az imaxben egyszer megnézek vmit, de asszem ennyi volt itt a mozizás... 
A kedvenc hiphop órámat átrakták vasárnapra, és bár szar kedvem volt+ elkezdett havazni, meg vas. du., sötétedéskor kinek van kedve bárhová is elindulni, de azért csak rávettem magam, és odatoltam a seggem. Kathi, a tulaj puszival fogadott, és ezúttal a nevem is megkérdezte, és megjegyezte :) Igaz, h azt nem értettem, amit németül kérdezett, de hát nem is baj, ha nem úgy tudják, h én rendesen beszélek németül...Óra után még kicsit dumáltunk az öltözőben, a múltkori srácnak meg vittem csokit, de az egyik lány azt hitte, én felejtettem ott a teremben és kedvesen utánam hozta, szóval az egész tök jó otthonos érzés volt :)  

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://berlinbenazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr342496527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása