Berlin

Michel Dessler's short term assignment in Berlin :) Avagy nagyvárosi survivor Piros módra.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.24. 14:08 pirosch

okt 21 csüt - dottore

Nagy izgulva elmentem du. az urológushoz. A cégtől kb 10 p séta volt, úgyhogy még túlságosan is korán indultam el, hogy f5-re odaérjek. Sajnos pont előtte sikerült találnom a neten egy véleményt róla, miszerint ott mindenki barátságtalan, a doki is, nem válaszol semmilyen kérdésre, stb, szóval teljes parában mentem oda. Ehhez képest a recepciósok korrektek voltak: alig gagyogtak angolul, de azért mindenki megértette a másikat, kitöltettek meg aláírattak velem egy rakás papírt (persze németül, szóval fogalmam sincs, mit írtam alá), majd leültettek. Kisvártatva az egyik hozott egy bödönt, hogy ebbe kéne pisilni és megmutatta, hová kell tenni utána. Aztán megint várnom kellett. Persze a rendelőben csak pasik voltak rajtam kívül, nem akarom tudni, miért mentek oda, de mind elég sandán nézett rám… Végre behívott a doki, aki egy igazi nyakigláb langaléta ember, saját karikatúrája, fülbevalóval a fülében… Viszont tök jól beszélt angolul, és nagyon korrektnek tűnt. Közölte, hogy hólyag-gyulladásom van (ezt sejtettem), és felírt egy antibiotikumot, amit addig is be kell szednem, amíg ki nem tenyésztik, hogy tul.képpen mi ellen kéne beszednem valamit… Kérdezte, hogy mi fáj, mikor mondtam, hogy a vesém akkor átkísért az ultrahangba és megUH-ozta a veséimet, aszonta nem lát elváltozást. Kint megkaptam a receptet, meg egy időpontot jövő péntekre – fél órán belül nemcsak végeztem, de már a sarki patikából a gyógyszer is a zsebemben volt. Amin nagyon csodálkoztam az az, hogy semmit nem kellett fizetnem. Lehet, h majd a jövő héten?    

Utána -kb. 10 nap után- kihoztam a kis Bagirát a parkolóból, egyrészt tankoltam, másrészt a benzinkúton megpróbáltam kicseréltetni az izzót, ami elöl kiégett. Sajnos SuperMario2-nek nem sikerült, pedig nagyon erősen próbálta... :( Úgy néz ki, hogy szervizbe kell mennem vele... Csak azon izgulok, hogy a reptér felé most autópályán kell mennem, nehogy a zsernyákok megvágjanak egy köteg euróra. 

Viszont hazafelé akkora feeling volt, hogy nemcsak nem kellett bekapcsolnom a gps-t, hanem úgy döntöttem, hogy nem állok be a dugóba, mert én tudok egy hátsó utat hazáig :))) Már a Ho Si Minh ösvényeket is ismerem :))) És az Aldiba is egyedül eltaláltam kocsival, nem kellett Moha bá segítsége :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://berlinbenazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr412395064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása