Berlin

Michel Dessler's short term assignment in Berlin :) Avagy nagyvárosi survivor Piros módra.

Friss topikok

Linkblog

2010.12.02. 10:13 pirosch

nov 30 - keddi edzés

Kicsit visszaugrok az időben, de muszáj leírnom a keddi edzést. Valami beszűrődött nekem a német gagyogásból, hogy át fogják tenni ezt a kedvenc kis órámat keddről vasárnapra, de azt nem értettem, mikortól, a múlt héten meg beteg voltam, ezért nem mentem, de hát persze, hogy közben rakták át az órát... Így aztán hiába mentem oda 6-ra, senki nem volt, gyanús is volt a dolog. Azért átöltöztem, bementem a terembe, de csak egy "csoporttársamat" találtam ott, aki éppen nyújtott. Ez egy balettos srác, alapból is látszik rajta, de szokott néha kunsztokat bemutatni a hiphop órán. Kérdezem tőle, hogy was ist passiert, mire mutatja az új órarendet. "de én tartok neked órát, ha akarod." Mi?! 
Kiderült, hogy tánctanári képesítése is van, és szokott is órákat tartani. Úgyhogy hiphop helyett pilates, kortárs tánc és balett órám volt. A pilates volt a bemelegítés, aztán kicsit átvettük a hiphopos koreográfiákat, majd megtanított nekem egy kortárs tánc koreot, amiben elég furán éreztem magam, mivel ez olyan balettes-földön csúszkálós-vonaglós fajta. Aztán a végén levezetésként a balettes kartartást gyakoroltuk :)
Tutira meleg a csávó, mert olyan birkatürelemmel magyarázott; volt egy föld-elem, ami amúgy elég hiphopos volt, a helikopterezéshez hasonlít, a nyakára meg a felkarjára támaszkodik az ember, és a lábát a földtöl elemelve "terpeszt", és először azt se tudtam, hogy kedzjek neki a mozdulatnak. Erre odahúzta a szőnyeget, megmutatta a technikát, hagyott gyakorolni... Nagyon vicces volt. Majd viszek neki egy csokit - Piros mogyoróst, az elsősegély csomagból :) 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://berlinbenazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr392487846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása