Berlin

Michel Dessler's short term assignment in Berlin :) Avagy nagyvárosi survivor Piros módra.

Friss topikok

Linkblog

2010.11.17. 11:43 pirosch

Nov 17. - fos

Minden fos: az idő, a hangulatom... Most nagyon bénának és sikertelennek érzem magam. Úgy érzem, semmi nem jó, amit csinálok, nem találom a helyem, és nagyon nem vagyok egy hullámhosszon a főnökömmel. Tegnap pl. sikerült elkésnem egy olyan meetingről, amit nekem kellett volna elnökölnöm, ma szóvá is tette a főnököm. Állítása szerint én elfogadtam a meghívást a 2-kor kezdődő meetingre, de nekem csak 3-tól volt bent a naptáramban. Ma meg is mutattam neki, de hát ez mit sem segít. Ráadásul most le kellett költöznöm egy emelettel lejjebb, mint ahol az üzletág van, így senkivel nem találkozom egész nap, nincs az, ami korábban, h megállnak az emberek az ajtómban beszélgetni - most naphosszat nincs kivel beszélnem, és ez egy öngerjesztő spirál, így a kommunikativitásom (ami javarészt felvett magatartásom) még inkább visszafejlődik. Ez elsősorban a főnökömmel szemben gáz, akivel utálok emailben kommunikálni, mert egész más stílusa van, mint szóban. Tegnap már senki nem hívott kávézni, az össznépi meetingre, ami 1-kor kezdődött lementek nélkülem... szóval most találjam fel magam, meg járjak körbe jópofizni, különben senki nem fog foglalkozni velem... 
Most szeretnék újra otthon lenni, ahol tudom, mi hol van, tudom, ki kicsoda és mivel foglalkozik, értem ami körülöttem zajlik, amit körülöttem beszélnek, és nem keverem össze a meetingeket meg a nyelvórákat ÁLLANDÓAN. Szerintem már a német tanár is utál, mert 3-adszor várattam meg, igaz ha tudom, hogy óránk van (nem 1-től, hanem 11-től...) akkor sem tudtam volna előbb itt lenni. Otthon nem vagyok ilyen szerencsétlen, most ez itt miért ilyen nehéz?
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://berlinbenazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr702454535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása