Berlin

Michel Dessler's short term assignment in Berlin :) Avagy nagyvárosi survivor Piros módra.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.24. 14:12 pirosch

okt 22 pént. - dögszag

A termékmenedzser, akinek dolgozom korábban kért egy gyakornokot, aki most (3 hónap után) megjelent, érdekelne, hogy mit fogunk mindketten csinálni… arról nem is beszélve, hogy hová ültetik… kicsit izgulok emiatt.
Viszont ma igazi pénteki dögszag volt, reggel szétizgultam magam, hogy elkések, mert már 9 volt, mire kocsiba ültem és elindultam (10 percet töltöttem azzal, hogy melyik csizmámat vegyem fel), de a parkolóba is egy csomóan csak akkor érkeztek, ismerőssel is összefutottam, az irodába beérve pedig még sehol nem volt senki. Nagy nehezen megérkezett az olasz meg a francia, de ennyi - olyan volt a folyosó, mintha ciánoztak volna. Ez nem motivált különösen arra, hogy rángassam az istrángot... A termékmenedzser írt egy számonkérős-pattogós levelet, hogy mi van a márciusi meeting előkészületeivel, de ha nem ad inputot én nem tudok haladni. Mindegy, hétfőre összerántott egy meetinget, meg megírta, hogy mivel készüljek, de hát szerintem neki kellene tudni, hogy mit kell megbeszélni, nekem ez azért nem megy rutinból... de leszarom, majd improvizálok. Most nincs kedvem...pláne, hogy sikerült megint a meetinget a németórám kellős közepébe betennie...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://berlinbenazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr552395081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása