Berlin

Michel Dessler's short term assignment in Berlin :) Avagy nagyvárosi survivor Piros módra.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.24. 16:00 pirosch

okt 24 vas.

Akkora adu ász vagyok, hogy kicseréltem az izzót a kocsim lámpájában. Elővettem a kézikönyvet, kinyitottam a „csináld magad” résznél, felnyitottam a motorháztetőt, és lépésről lépésre szétszedtem a lámpát (teljesen ki kellett húzni a helyéről), majd kicseréltem benne az izzót (amit megtaláltam a csomagtartóban), és visszaszereltem a lámpát a helyére. Nos, kell pasi?
Még virágot is én vettem magamnak… olyan sivár volt a lakás, gondoltam feldobom valamivel, de hát bútort, meg dísztárgyat nem akartam venni, mert mit csinálok vele 5 hónap múlva, így jött az ötlet, h szobanövény! Azok úgysem biztos, hogy még 5 hónap múlva is velem lesznek J
Úgyhogy megálltam egy virágosnál, és 11 euróból vettem egy kis csíkos levelű növénykét kaspóval, meg egy erikát, amit kis fonott kosárkába ültetett nekem át a csaj. Még szép papírba is becsomagolta, nem mondtam, hogy magamnak lesz…

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://berlinbenazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr222395302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása