Berlin

Michel Dessler's short term assignment in Berlin :) Avagy nagyvárosi survivor Piros módra.

Friss topikok

Linkblog

2010.12.14. 11:37 pirosch

dec 10-12 hétvége

Péntek este volt otthon a céges kari party. Kitaláltam, hogy meglepem a kollégáimat, és anélkül, hogy a szervezőn kívül bárkit értesítenék hazarepülök. Annak ellenére, hogy látszólag minden összeesküdött ellenem (fájó nyakamon a nyakmerevítő, amit a doki felírt, az easyjet pedig 3 órás késéssel indult) végül valahogy mégiscsak odaértem... igaz, hogy a repülőgépen a budiban sminkeltem, és Herceghalom felé menet a taxiban öltöztem át, de a vacsi vége felé odaértem. Jó volt látni, ahogy mindenkinek elkerekedik a szeme :)
Biztos ez az egész nyak-cucc csak pszichoszomatikus volt, mert mire odaértem sokkal kevésbé fájt... igaz, h a taxiban azért bekaptam egy diclofenacot a bizti kedvéért... Így aztán még táncolni is tudtam, amit ha valaki csüt. este mondott volna nekem tutira hozzávágtam volna vmit.
Szombat este meg Cirque du soleil - még nem láttam őket, de alig várom h lássam a következő műsorukat is! Egész nap meg a hóesés, igazi jó kis karácsonyi ráhangolódás volt!


 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://berlinbenazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr662515026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása