Berlin

Michel Dessler's short term assignment in Berlin :) Avagy nagyvárosi survivor Piros módra.

Friss topikok

Linkblog

2010.11.24. 12:47 pirosch

November 24.

Na, jól elmaradtam itt a bejegyzésekkel, de hát elég sűrű most az élet. A termék, aminek a bevezetése miatt itt vagyok mégsem lesz, és közben január 1-től a főnököm sem lesz, mert kimegy Franciaországba dolgozni. Csak hogy tényleg semmi ne legyen állandó... Mindeközben óriás leépítéseket tervez a cég nközi szinten, csak itt Németo.ban 1700 embert küldenek el! Mindenki tök ideges, lehet érezni a levegőben a feszkót, hogy mindenki bizonytalan a jövőjét illetően. Viszont ezeknek számomra előnye is van: az új termékhez, amit most B terv gyanánt bevezetünk egyelőre senki nem nagyon ért, nem egy robogó gyorsvonatra kell felülnöm, hanem most indul csak a vonat, a többiekkel együtt szállok fel. Azt is bejelentették, h Ivan veszi át a távozó főnököm szerepét, amivel én -legalábbis egyelőre úgy látom- nem járok rosszul. Legalábbis személyesen, mert bár a termékcsaládot vágja, a szervezési részéhez (milyen ügyben kit kell megkeresni, hogy kell a büdzsét kezelni, stb.) ő még ugyanúgy nem ért, szóval kicsit vak vezet világtalant... Ráadásul remélem visszaülhetek a 6.ra Sarah kiüresedett szobájába. Legalábbis erre gyúrok :)

Múlt héten európai termékmenedzsereknek volt egy 2 napos meeting, ahol én írtam a minutes-et, azaz egyfolytában figyelnem kellett, és még egy mini prezit is tartottam a gagyi ötleteinkről. Tok jó volt, h már majdnem minden résztvevőt ismertem :) Este vacsizni mentünk, és isteni csülköt ettem, nem is akármilyet: szopós malac csülköt! :)

Hétvégén meglepően jó idő volt (ez nem az otthoni 15 fokot jelenti, hanem csak azt, hogy pénteken elállt az eső, ami egész héten esett, és egészen hétfőig nem kezdett rá újra! Úgyhogy megvollt az állatkert is a benne lévő Aquariummal együtt, meg a KaDeWe áruház. Mikor mondta a német tanárnő, hogy az élelmiszer osztályra érdemes felmenni el sem tudtam képzelni, milyen hihetetlen választék van ott több 1000 négyzetméteren... Nincs olyan kaja a földön, amit ott ne lehetne megvenni. 

A héten megint szar idővan, ma reggel konkrétan havas eső esett... Bármiylen közel is lakom az irodához kocsival jöttem be, márcsak azért is, mert sikerült jól megfáznom, úgyhogy épp taknyom-nyálam összefolyik. Pedig hétvégére muszáj helyrejönnöm, mert jön Z.!

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://berlinbenazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr112470092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása