Berlin

Michel Dessler's short term assignment in Berlin :) Avagy nagyvárosi survivor Piros módra.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.20. 15:28 pirosch

okt 20 - beteg vagyok :(

Ez nem az én hetem: mikor hétfőn reggel a reptérről bejöttem az irodába verőfényes napsütés volt, jókedv, energia, és azóta csak lefelé megyek a lejtőn... Előbb megfázásos tüneteim lettek, nem győztem inni az Aspirint meg a teát, most meg felfázásosak vannak... A lázat meg a rettenetes torokfájást úgy tűnik, sikerült megúszni, de ez a felfázásos cucc rosszabb... Egész reggel a biztosítót hívogattam, senki nem beszélt angolul, viszont mindenki adott egy következő telefonszámot, majd miután a főnököm beszélt velük megtudta, hogy mehetek akármilyen orvoshoz, a végén azt majd nekem kifizetik. Mondjuk egy ügyfélazonosítóm, vagy biztosítási számom sincs hozzájuk...
A délelőtt meg nemcsak nekem, de a termékmenedzsernek és az asszisztensnek is azzal ment el, hogy urológust próbáljanak keríteni. Végül az az egy, akinek én írtam emailt visszaírt, hogy holnap 16.30-ra vár... Kíváncsi leszek. Ez egy spermabank, szóval vannak kétségeim, de megírtam, hogy én nő vagyok :) Lehet, h azt hiszik spermáért megyek?!?!?!? 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://berlinbenazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr162386216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása