Berlin

Michel Dessler's short term assignment in Berlin :) Avagy nagyvárosi survivor Piros módra.

Friss topikok

Linkblog

2010.11.11. 09:59 pirosch

okt 31 - Öcsikével letekerjük a maratont - megint

Délelőtt páros skype volt az ősökkel, vicces volt, h most nem konferenciában nyomtuk. Teljesen odavoltak, hogy milyen jó így együtt látni minket…Sajna elég későn indultunk el itthonról, de –utolsóként- még megvolt a tegnapi bérelt bicaj :)

Feltekertünk a Bernauer strasse-n, ahol egy nagy szabadtéri fal-emlékhely van. Ez nekem is új volt, pedig közel lakom és jártam is már erre, de sétálgatni sose álltam meg. Miután körülnéztünk továbbmentünk a Mauerflohmarktra, ahol egész új kincseket fedeztem fel én is. Öcsinek vettem egy tök jó berlkines képet, én meg kaptam tőle egy pólót. Ő vett még egy militarys hátizsákot, én meg egy fülbevalót magamnak.

Hogy mindezt méltó módon megünnepeljük benyomtunk egy-egy óriási kebab tálat, amivel gyakorlatilag azonnal kilőttük a vacsora lehetőségét. Ezután –a tegnap kinézett Dali múzeum helyett- a jó időre való tekintettel elrángattam öcsikét a Tiergartenbe. Elég nehezen találtam meg a térképen kinézett Neuer see-t, és a csücskénél nem is jutottunk tovább, mert ott mindjárt rábukkantunk egy nagyon hívogató sörkertre, közvetlenül a tóparton, ahol ittunk egy fincsi latte macchiatot. Aztán addig ücsörögtünk itt, míg ránk sötétedett, úh elég gáz is volt a parkon áttekeni újra. Igazi nyuggerek voltunk este: csak nyögtünk, és kocsmázás helyett csak megnéztük a tv-t… 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://berlinbenazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr682441182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása